سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند شراب نخوردن را برای نگهداری خرد واجب کرد [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :66
کل بازدید :504194
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/1/10
3:0 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دیگر کسی نیست که اسم داعش را نشنیده و از جنایات آنها در سرزمین مدفن اهل بیت آگاه نباشد. اگر قرار باشد اینگونه حرکات در همان مراحل اولیه سرکوب نشود به شدت گسترش خواهد یافت و شاید دیگر فرصت جبران نداشته باشیم.

منتظران واقعی امام عصر ارواحنا فداه امروز همان روزی است که در معرض محک قرار گرفته ایم. امروز همان روزی است که عیار میزان التزام به الله عجل لولیک الفرج سنجیده می شود.

امروز همان روزی است که تفاوت ما با عافیت طلبان کوفی مشخص می گردد. یک لحظه فکر کنیم اگر الان امام زمان بیاید و فراخوان جهاد بدهد کدام یک از ما زن و زندگی و کار را رها می کند و به ندای هل من ناصر ینصرنی لبیک می گوید. کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

رفقا خود را در ورطه امتحان الهی ببینید و به دل خود رجوع کنید که چقدر در دعاها و شعارهایمان ثابت قدم هستیم.

حداقل کاری که می توانیم بکنیم این است که برای جهاد در راه خدا و مقابله با خوارج زمان و دشمنان شیعه و اهل بیت و دفاع از حریم ولایت ثبت نام کنیم.

اول سنگ های خود را با هوسهای نفسانی و خواسته های دنیوی نفس وا بکنید و سپس در سایت مدافعان حریم شیعه به نشانی http://harimshia.org/register ثبت نام کنید و این کار را به دوستان خود نیز توصیه نمایید.

قبل از هر کاری توصیه می کنم که کمی تامل کنید و خود را وسط میدان نبرد و در برابر گلوله های دشمن وحشی تصور کنید تا هم لرزه بر اندامتان بیفتد و هم به پستی و پوچی دنیا بیشتر پی ببرید.

نیت خالص داشته باشید و بعد از ثبت نام این حقیر را هم دعا کنید.

یا حق