سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده [امام حسن علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :79
کل بازدید :504951
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/2/7
2:23 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

سلام رفقا بعد از مدتها دوباره توفیق پیدا کردم به حلقه منتظران سر بزنم.واقعا اعتقاد قلبیمه که اگه می تونم بیام اینجا فقط باید لطف و توفیق خدا باشه و وقتی که هرکاری می کنم نمی شه حتی وارد وبلاگ بشم بازم خدا نمی خواد.بگذریم!

دوباره یکسال گذشت و وارد کربلا شدیم.خداوند متعال دو ماه را برای پاک شدن ما قرار داده : رمضان و محرم

یکی با دعوت عام و دیگری فقط برای خواص

یادمون باشه هرکسی لیاقت درک محرم رو نداره. پس این نعمت رو باید قدر دونست.ماه محرم هم مثل ماه رمضان، ماه تزکیه است.ماه پاک شدن از گناهان یکساله است.اباعبدالله الحسین با همه عظمت و آبرو و مال و فرزند و خانواده و همه چیزش آمد کربلا صحنه ای را خلق کرد تا بشریت در هر زمان و هر مکانی وقتی به آن توجه می کند، متنبه شود درس بگیرد شرمنده باشد و از خدا بخواهد که در زمره لشکریان یزید قرار نگیرد.

رفقا بیایید سعی کنیم این محرم با همه محرم ها برایمان فرق داشته باشد.یک قدم به خیمه اباعبدالله الحسین نزدیکتر شویم و به فریاد هل من ناصر ینصرنی فرزند منتظرش قطب عالم امکان دلیل وجود هستی حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداء لبیک بگوییم.انشاالله

رفقا بیایید برنامه ریزی کنیم که این محرم چگونه باشیم و چه کنیم تا وارد دستگاه اباعیدالله الحسین شویم و تا آخر عمر زیر سایه بیرق امام حسین علیه السلام که به دست بابرکت اباالفضل العباس برافراشته است باقی بمانیم.

رفقا بیایید این محرم با خود عهد کنیم که مشتری سالی یکبار امام حسین نباشیم و همیشه فدایی او و راهش قرار بگیریم.اینطور نباشد که تا محرم می رسد بساط گناه را جمع کنیم و پس از عاشورا وقتی امام حسین را کشتیم و خیالمان راحت شد، دوباره سر سفره گناه برگردیم.امام حسین همچین مشتری هایی نمی خواد.اگر بیرونمون نمی کنه از کرامت و لطف و احسانشونه.ما چرا خجالت نمی کشیم؟!

رفقا بیایید اراده کنیم که برای امام زمان بی یاورمون اباالفضل باشیم.بخدا قسم اگر امام زمان 313 تا عباس داشت تا حالا ظهور به تعویق نمی افتاد.باور کنیم که 313 نفر خود ماییم . قرار نیست از عالم غیب نازل بشوند.همه چیز به اراده ما بستگی داره.پس کجا داریم میریم؟

و یادمان باشد همانگونه که عارف بزرگ حضرت آیت الله العظمی سید علی آقای قاضی طباطبایی رضوان الله تعالی علیه می فرمود :

امورات همه عالم به دست اباعبدالله الحسین است و پیشکارش ابالفضل العباس است.


89/9/16::: 12:55 ع
نظر()