سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت و تملّق روا نیست، جز درجستجوی دانش . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :30
بازدید دیروز :38
کل بازدید :504724
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/1/31
11:1 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

آقاجان برای ظهورت 313 اباالفضل می خواهی

اما همه می دانیم عباس یکی بود و در کربلا بریده بریده افشا شد.

تاسوعای حسینی تسلیت باد


  
  

آقاجان

تا آغوش مهر تو 2قدم کم داریم

یک قدم برخاستن "زهیر"

یک قدم برگشتن "حر"


  
  

زندگی خواب و خیال است تو باید باشی

قامتم حالت دال است تو باید باشی

همه از من ببریدند تو هم گر بروی

عمر من رو به زوال است تو باید باشی

(عاصی)


90/8/1::: 11:15 ص
نظر()
  
  

به خدا گفتم بیا دنیا رو بین خودمون قسمت کنیم

آسمون مال تو

زمین مال من

کوهش مال تو

دریاش مال من

دشتها مال تو

جنگلش مال من

. . .

خداوند لبخندی زد و گفت:

تو برای من باش. من همه اینها را بتو می دهم. حتی خودم را

عبدی اطعنی حتی اجعلک مثلی انا اقول لشیئ کن فیکون فانت تقول لشیئ کن فیکون

ای بنده من! اطاعت کن مرا تا تو را مثل خودم قرار دهم. من به چیزی بگویم باش، می شود پس تو هم به چیزی بگویی باش، می شود.


90/5/11::: 11:28 ص
نظر()
  
  

چند روز پیش یک تیم از خبرنگاران جوان که برای مجله خبری ساعت 19 خبر شبکه یک فعالیت می کردند، برای تهیه گزارش و مصاحبه در مورد موضوعی که نمی خوام بگم چی بود، به منزل ما آمدند و کار خود را شروع کردند.

مجری محترمه! سوال می پرسید و قرار بود ما جواب بدیم ولی هر سوالی که می پرسید وقتی جواب می دادیم قطع می کردند و می گفتند : نه! اینجوری نگید.اینو نمیشه پخش کنیم. اینجوری بگید!

خلاصه هرچی خودشون خواستند رو همراه کلیاتی از مطالبی که ما گفتیم با هم آمیخته کردند و ما هم مجبور شدیم بگیم. وقتی می خواستند بروند.بهشون گفتم ما چه قدر امروز دروغ گفتیم!!!

مقصودم اینه که آخه چرا باید در مصاحبه ها و برنامه های تلویزیونی حقیقت رو نگفت؟

چرا انقدر در کشور ما سانسور خبری وجود داره ؟ چرا وقتی که همه مردم نقاط ضعف و منفی رو دارن به چشم خودشون می بینند و با عمق وجودشون حس می کنند باید بیان جلوی دوربین بگن همه چی خوبه و مملکت گل و بلبله!؟

اشتباه نکنید. من ضدانقلاب و عنصر غیرخودی و نفوذی و سبز و کوفت و زهر مار نیستم.

اصلا هم نمی خوایم سیاه نمایی کنیم. به هیچوجه دنبال منفی گرایی و غرزدن و نق زدن های همیشگی برخی سایت ها و رسانه های زرد و مغرض نیستیم . ولی از این طرف هم دلمون نمی خواد همه چی رو غیرواقعی و آرمانی و بدون اشکال ببینیم و خودمون رو به نفهمی بزنیم.

مگه غیر از اینه که رشد و تکامل در گرو دیدن مشکلات و برطرف کردن آنهاست؟ باور کنید مشکلات اصلی مردم ما آسفالت خیابون و جمع کردن زباله ها توسط شهرداری نیست.

اگه قرار باشه رسانه ها (همگیشون) مدام سانسور خبری بشن و همه چیز رو نگن، اعتبار خودشون رو از دست می دهند و مردم دیگه به خبرهاشون اعتماد نمی کنند. کمااینکه همین الان مردم اقبال چندانی به روزنامه و تلویزیون و دیگر رسانه های داخلی ندارند و حرفاشون رو باور نمی کنند.

کاش بجای اینهمه سانسور و ممیزی، اجازه می دادیم اخبار و مسایل شفاف و روشن بیان بشه و مردم خودشون قضاوت کنند.

مردم هم پیشرفت و توسعه رو می بینند هم کم و کاستی ها رو حس می کنند. مردم ما می دونند که اگه یه جایی یه دکتری خطایی کرد یا مسئولی تخلف کرد، فقط منحصر بهمون دکتر و مسئول بوده و به کل جامعه تعمیم نمی دهند.

مردم ما می فهمند که جامعه ما روز به روز در حال پیشرفت و تکامله و هرروزه شاهد دستاوردهای بزرگ علمی و صنعتی هستند.اما بهتره که در کنار این اخبار غرورآفرین اجازه بدیم کاستی ها و ضعف ها به روشنی گفته بشه و با هم صادق باشیم تا بتونیم دست به دست هم خلأها رو پر کنیم.

به امید روزی که صادقانه همه به وظایف خود عمل کنیم تا کشوری منتظر تشریف فرمایی پادشاهمان داشته باشیم.


90/4/21::: 12:25 ع
نظر()
  
  

با سلام خدمت همه دوستان

خیلی وقت بود توفیق و سعادت هم صحبتی با شما را از دست داده بودم .

خوب می دانم که از کم همتی خودم بود که سلب توفیق شده بودم

انشا الله بتوانم با مطالب بهتر در خدمت شما عزیزان باشم.

گرفتاری بزرگی دارم خواهش می کنم هرجا هستید و هر که هستید برای برادر گنهکار روسیاهتان دعا کنید!

ملتمسانه محتاج دعای خیر شمایم


  
  

پیغمبر اکرم(صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) فرمود: «مَنْ کَانَ طَالِباً إلَى اللهِ حَاجَةً فِی أمْرِ دُنیَاهُ وَ آخِرَتِهِ فَلْیَطْلُبْهَا فِی الْعِشَاءِ الآخِرَةِ فَإنَّهَا صَلاةٌ لَمْ یُصَلِّهَا أحَدٌ مِنَ الأمَمِ قَبْلَکُمْ».  اگر کسی حاجتی دارد، چه دنیوی و چه اخروی، آن را در نماز عشای آخر یعنی همین نماز عشایی که ما داریم، از خداوند بخواهد که این نماز عشا را امت‌های گذشته نداشته‌اند.

روایتی از امام صادق (علیه‌السلام) است که حضرت فرمود: «إنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ فَرَضَ عَلَیْکُمُ الصَّلَوَاتِ فِی أَحَبِّ الْأَوْقَاتِ إِلَیْهِ فَاسْأَلُوا اللَّهَ حَوَائِجَکُمْ عَقِیبَ فَرَائِضِکُم‌». همانا خداوند نمازها را در دوست داشتنی‌ترین ساعات بر شما واجب گردانیده است؛ پس بعد از نمازهای واجب، حاجاتتان را از خدا بخواهید.

هم از پیغمبر اکرم(صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم) و هم از امام صادق (علیه‌السلام) روایاتی داریم که: «مَنْ أَدَّى لِلَّهِ مَکْتُوبَةً فَلَهُ فِی أَثَرِهَا دَعْوَةٌ مُسْتَجَابَةٌ».  هر کس نماز واجبی را به‌جا آورد، در پی او دعای مستجابی دارد.

در یک روایت دیگر دارد: «قِیلَ لِرَسُولِ اللهِ أیُّ الدُّعَاءِ أسْمَعُ؟ قَالَ جَوفَ اللَّیلِ الآخِرِ وَ دُبُرَ الصَّلَوَاتِ المَکتُوبَةِ».  از حضرت سؤال کردند کدام دعا زودتر به اجابت می‌رسد؟ مراد از «أسمع» شاید این باشد که کدام دعا زودتر مستجاب می‌شود. حضرت در پاسخ فرمودند که از نظر زمانی، دعا در آخر شب و از نظر عملی، دعا بعد از نمازهای واجب.
در روایتی از امام صادق (علیه‌السلام) آمده است که حضرت از پدر بزرگوارشان امام باقر(علیه‌السلام) نقل می‌فرمایند که ایشان در ذیل این آیه: «فِی قَوْلِ اللَّهِ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى فَإِذا فَرَغْتَ فَانْصَبْ وَ إِلى‌ رَبِّکَ فَارْغَبْ ‌» می‌فرمود: «إِذَا قَضَیْتَ الصَّلَاةَ بَعْدَ أَنْ تُسَلِّمَ»، بعد از اینکه نمازت را خواندی و سلام دادی، «وَ أَنْتَ جَالِسٌ»، در حالی که نشسته‌ای و هنوز بلند نشده‌ای، «فَانْصَبْ فِی الدُّعَاءِ مِنْ أَمْرِ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ»؛ در دعا کردن برای امور دنیا و آخرتت بکوش! «فَإِذَا فَرَغْتَ مِنَ الدُّعَاءِ فَارْغَبْ إِلَى اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ أَنْ یَتَقَبَّلَهَا مِنْک».
  و وقتی که از دعا فارغ شدی، مُلتمسانه از خدا بخواه که نمازت را از تو بپذیرد!

«رُوِیَ عَنِ النَّبِیِّ أَنَّهُ قَالَ إِذَا فَرَغَ الْعَبْدُ مِنَ الصَّلَاةِ وَ لَمْ یَسْأَلِ اللَّهَ تَعَالَى حَاجَةً یَقُولُ اللَّهُ تَعَالَى لِمَلَائِکَتِهِ» پیغمبر اکرم(صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم) فرمود آنگاه که بنده از نماز فارغ می‌شود و حاجتی از خدا نمی‌خواهد، خدا به فرشته‌هایش می‌گوید: «اُنْظُرُوا إِلَى عَبْدِی»؛ به این بنده من نگاه کنید! «فَقَدْ أَدَّى فَرِیضَتِی»، نماز واجبش را خواند، «وَ لَمْ یَسْأَلْ حَاجَتَهُ مِنِّی»؛ امّا از من درخواستی نکرد؛ «کَأَنَّهُ قَدِ اسْتَغْنَى عَنِّی»؛ مثل اینکه او خودش را از من بی‌نیاز می‌داند که چیزی از من نمی‌خواهد. چون اگر خودش را نیازمند می‌دیدید، الآن که به حسب ظاهر، بالاترین عملی را که عبودیّت و بندگی در آن جلوه می‌کند ـ‌یعنی نماز‌ـ را به جا آورده است، از من درخواست می‌کرد. «کَأَنَّهُ قَدِ اسْتَغْنَى عَنِّی»؛ مثل اینکه خودش را از من بی‌نیاز می‌بیند. «خُذُوا صَلَاتَهُ»، نمازش را بگیرید، «فَاضْرِبُوا بِهَا وَجْهَهُ».  نمازش را به صورتش بزنید!

از امام باقر(علیه‌السلام) روایت شده است که: «الدُّعَاءُ بَعْدَ الْفَرِیضَةِ أَفْضَلُ مِنَ الصَّلَاةِ تَنَفُّلاً».  دعای بعد از نماز واجب بهتر از نماز مستحبی است.

پیغمبر اکرم(صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم) فرمودند: «کُلُّ صَلا?ٍ لایُدْعَی فِیهَا لِلمُؤمِنِینَ وَ المُؤمِناتِ فَهِیَ خِدَاجٌ».  نماز بدون دعا برای مؤمنین و مؤمنات ناقص و نارَس است.
پیغمبر اکرم(صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم) فرمودند: «مَنْ خَتَمَ القُرآنَ فَلَهُ دَعْوَ?ٌ مُسْتَجَابَ?ٌ».
  هر کسی که قرآن را ختم کند، دعای او پس از تلاوت قرآن مستجاب است. یک تعبیر دیگر به همین مضمون است که: «إنّ لِصاحِبِ القُرْآنِ عِنْدَ کلِّ خَتمَةٍ دَعْوَةً مُسْتَجابَةً».  برای هر صاحب قرآنی، در هر بار ختم کردن قرآن، یک دعای مستجاب هست.
عبدالله بن‌مسعود ایستاده بود و داشت نماز می‌خواند. پیغمبر اکرم(صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم) هم آنجا تشریف داشتند. عبدالله بن‌مسعود در نمازش سوره نساء را می‌خواند؛ تا به آیه صَدُم رسید، پیغمبر وسط نماز به او رو کرد و فرمود زود حاجتت را بخواه! «کَانَ عَبدُاللهِ بنِ‌مَسعُودِ قَائِماً یُصَلِّی فَلَمَّا بَلَغَ المِأ?َ مِنَ النِّسَاءِ قَالَ لَهُ النَّبِیُّ سَلْ تُعْطَ». درخواست کن که الآن به تو می‌دهند.

یک روایت از علی (علیه‌السلام) است که حضرت فرمود: «مَنْ قَرَأَ مِائَةَ آیَةٍ مِنَ الْقُرْآنِ مِنْ أَیِّ الْقُرْآنِ شَاءَ ثُمَّ قَالَ یَا اللَّهُ سَبْعَ مَرَّاتٍ»؛ هر کس صد آیه از قرآن را بخواند از هر کجای قرآن، هر سوره‌ای و هر جزئی که باشد و بعد از آن هفت مرتبه بگوید «یا الله»، «فَلَوْ دَعَا عَلَى الصَّخْرَةِ لَقَلَعَهَا إِنْ شَاءَ اللَّهُ».
  اگر دعا کند، در صورتی که خدا بخواهد، کوه را از جا خواهد کَند. (یعنی اگر نفرین کند، به خواست خدا کوه را از جا می‌کَند.)

 

حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی می فرمودند : لااقل سوداگر باشید! البته این «لااقل» است که می‌گویم. لااقل سوداگر باشید! لااقل حسابگر باشید! از فرصت‌هایتان استفاده کنید! هم از فرصت زمانی بهره بگیرید هم از فرصت‌هایی که از ناحیه اعمال به دست شما می‌رسد، برای اینکه دعاهایتان به اجابت برسد، از این فرصت ها استفاده کنید. چه از نمازهای واجب، چه از قرآن‌هایی که می‌خوانید، از همه این فرصت‌ها کمال بهره‌برداری را بکنید. من می‌خواستم این را توصیه کنم که دعا کنید؛ به‌خصوص برای دیگران که اگر برای غیر دعا کنید، نفعش برای شما بیشتر است، إن‌شاءالله!

 


  
  

سلام رفقا بعد از مدتها دوباره توفیق پیدا کردم به حلقه منتظران سر بزنم.واقعا اعتقاد قلبیمه که اگه می تونم بیام اینجا فقط باید لطف و توفیق خدا باشه و وقتی که هرکاری می کنم نمی شه حتی وارد وبلاگ بشم بازم خدا نمی خواد.بگذریم!

دوباره یکسال گذشت و وارد کربلا شدیم.خداوند متعال دو ماه را برای پاک شدن ما قرار داده : رمضان و محرم

یکی با دعوت عام و دیگری فقط برای خواص

یادمون باشه هرکسی لیاقت درک محرم رو نداره. پس این نعمت رو باید قدر دونست.ماه محرم هم مثل ماه رمضان، ماه تزکیه است.ماه پاک شدن از گناهان یکساله است.اباعبدالله الحسین با همه عظمت و آبرو و مال و فرزند و خانواده و همه چیزش آمد کربلا صحنه ای را خلق کرد تا بشریت در هر زمان و هر مکانی وقتی به آن توجه می کند، متنبه شود درس بگیرد شرمنده باشد و از خدا بخواهد که در زمره لشکریان یزید قرار نگیرد.

رفقا بیایید سعی کنیم این محرم با همه محرم ها برایمان فرق داشته باشد.یک قدم به خیمه اباعبدالله الحسین نزدیکتر شویم و به فریاد هل من ناصر ینصرنی فرزند منتظرش قطب عالم امکان دلیل وجود هستی حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له الفداء لبیک بگوییم.انشاالله

رفقا بیایید برنامه ریزی کنیم که این محرم چگونه باشیم و چه کنیم تا وارد دستگاه اباعیدالله الحسین شویم و تا آخر عمر زیر سایه بیرق امام حسین علیه السلام که به دست بابرکت اباالفضل العباس برافراشته است باقی بمانیم.

رفقا بیایید این محرم با خود عهد کنیم که مشتری سالی یکبار امام حسین نباشیم و همیشه فدایی او و راهش قرار بگیریم.اینطور نباشد که تا محرم می رسد بساط گناه را جمع کنیم و پس از عاشورا وقتی امام حسین را کشتیم و خیالمان راحت شد، دوباره سر سفره گناه برگردیم.امام حسین همچین مشتری هایی نمی خواد.اگر بیرونمون نمی کنه از کرامت و لطف و احسانشونه.ما چرا خجالت نمی کشیم؟!

رفقا بیایید اراده کنیم که برای امام زمان بی یاورمون اباالفضل باشیم.بخدا قسم اگر امام زمان 313 تا عباس داشت تا حالا ظهور به تعویق نمی افتاد.باور کنیم که 313 نفر خود ماییم . قرار نیست از عالم غیب نازل بشوند.همه چیز به اراده ما بستگی داره.پس کجا داریم میریم؟

و یادمان باشد همانگونه که عارف بزرگ حضرت آیت الله العظمی سید علی آقای قاضی طباطبایی رضوان الله تعالی علیه می فرمود :

امورات همه عالم به دست اباعبدالله الحسین است و پیشکارش ابالفضل العباس است.


89/9/16::: 12:55 ع
نظر()
  
  

عجب روزگاری شده بعد از هزاران سال شیطان پشیمان شده .

ایستاده و فریاد می زند : 

می خواهم سجده کنم . فقط آدم نشانم بدهید !!! 


89/8/4::: 3:19 ع
نظر()
  
  

ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا المرتضی

علیه آلاف التحیه و الثنا

بر همه عاشقان حضرت و خادمان درگاهش مبارک باد.

در محضر امام رئوف زانوی ادب بزنیم و سخنان ایشان را بخوانیم :

http://soltanemobin.parsiblog.com/Archive143732.htm


89/7/27::: 9:46 ص
نظر()
  
  
   1   2   3      >