سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا را بندگانى است که آنان را به نعمتها مخصوص کند ، براى سودهاى بندگان . پس آن نعمتها را در دست آنان وا مى‏نهد چندانکه آن را ببخشند ، و چون از بخشش باز ایستند نعمتها را از ایشان بستاند و دیگران را بدان مخصوص گرداند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :33
کل بازدید :504732
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/2/1
7:1 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

اگر کسی دوست دارد کتابی بخواند که او را به تفکر وادار کند و به ازای هر صفحه ای که می خواند یک هفته در محتوای آن و معانی بلند و عجیب کتاب فکر کند تا جایی که شبها تا صبح از فکر و گیج شدن در مفاهیم عمیق کتاب خوابش نبرد این کتاب را بخواند.

خیلی وقت بود که دنبال کتابی می گشتم که مطلب جدیدی به من بدهد و به جای تکرار مکررات و حرفهای اضافی من را به تدبر و تفکر بیشتر و یافتن حقایق عمیق وادار کند و بالاخره این کتاب را پیدا کردم. کتاب شرح رساله الولایه علامه طباطبایی قدس الله نفسه الزکیه که توسط استاد محمد حسین رحیمی أیده الله بنصره و توفیقه شرح و تبیین شده است. در مقدمه این کتاب مطلبی از استاد بزرگ اخلاق و شاید تنها باقیمانده شاگردان علامه رضوان الله تعالی علیه یعنی حضرت آیت الله العظمی امجد به تایید مطالب کتاب فوق آمده است.

در عظمت مطالب این کتاب همین بس که خواندن هر چند صفحه آن یک هفته مرا در فکر فرو برد و خواب و خوراک را از من گرفت.

این کتاب گرانقدر با استفاده از استدلالات فلسفی باطن عالم هستی را اثبات می کند و راه رسیدن به آن را در پیش چشم خواننده روشن می سازد و پس از ذکر مباحث فلسفی که خیلی هم پیچیده نیست با استفاده از روایات و آیات قرآن مطالب تفهیم شده را توضیح می دهد.

حتما این کتاب را بخوانید تا یک قدم به شناخت بهتر خداوند، عالم هستی و معارف الهی نزدیکتر شوید.

برای اطلاعات بیشتر پیغام بگذارید.



92/5/4::: 3:47 ع
نظر()