سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داوود در دعاهای خود می گفت : «بارالها !من دوستی تو و دوستی آن که دوستت دارد و کرداری که مرا به دوستی ات می رساند، از تو درخواست می کنم . بارالها !دوستی ات را نزدم محبوب تر از خودم، خانواده ام و آب خُنکْ قرار ده» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :33
کل بازدید :504733
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/2/1
7:37 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

من بیشتر اوقات سعی کردم مختصر و مفید بنویسم الان هم می خوام خیلی کوتاه سه تا جمله در مورد خمس بگم:

1. خمس متعلق به امام زمان ارواحنا فداه است و مالی که خمس آن خارج نشود، همه آن حرام است و نمی توان در آن تصرف کرد تا زمانی که یک پنجم سهم امام زمان از آن جدا گردد.

2. امام جواد علیه السلام که امام معصوم است و دروغ نمی گوید، فرموده اند که من برگشت خمسی را که فرد می دهد، برای دهنده خمس ضمانت می کنم.

3. همه عالم و همه اموال و حتی هستی و وجود ما متعلق به خداست. لله ملک السماوات و الارض. و خداوند اداره همه امور عالم را به دست ولیّ خودش یعنی امام زمان سپرده است. پس در اصل همه زندگی ما برای امام زمان است که فقط یک پنجم از مازاد درآمد سالیانه خود را باید به ایشان تقدیم کنیم. و چه مهربانند این خاندان!

عادتهم الاحسان و سجیّتهم الکرم