سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هرکه دوستی می کنید، در راه خدا دوستی کنید و با هرکه دشمنی می کنید، در راه خدا دشمنی کنید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :57
کل بازدید :505457
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/2/15
7:44 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

به نام او جل جلاله و عظم شانه

یا لثارات الحسین

سلام به هم خیمه عزیز

هم خیمه از آن جهت که همگی انشاالله زیر سایه خیمه مولای حاضر و غایب از نظرمان هستیم و در راه مقدس احیای امر ایشان قدم برمی داریم و به دعای امام صادق مورد رحمت الهی قرار بگیریم که رحم الله من احیا امرنا.

چند ماهی بیش نیست که این حقیر سراپا تقصیر به حلقه منتظران پیوسته ام و در جهت تنویر اذهان خداجویان و ولایتمداران راه حسینی و مهدوی قلم می زنم.اما در این میانه هجمه شبهات و تهاجم گمراهیها و در زمانه ای که از هر سو تبلیغات شهوت و سوداگری ما را احاطه کرده است به این جمع بندی رسیدم که باید ما نیز در حد وسع و توان خود (هرچند اندک) برای مقابله و گسترش تبلیغات خود و افزایش قدرت صدایمان به هم بپیوندیم و یکصدا مولایمان را بخوانیم و همانطور که می دانیم قیام جمعی اثرات بهتری نسبت به حرکت انفرادی دارد.از جمله اینکه مورد رضای حضرت صاحب خواهد بود و ثواب اعمال گروهی بیشتر است و نقاط ضعف کمتری دارد و . . .

به طور خلاصه نیاز به یک حرکت جمعی و هدفدار در جهت ترویج فرهنگ انتظار و آمادگی برای دوران ظهور و انشاالله سربازی در رکاب امام زمان در دولت ایشان بر کسی پوشیده نیست و نیاز به تفصیل هم نمی باشد.بنابراین به فکر ناقصم رسید که حلقه ای تشکیل دهیم از منتظران وبلاگ نویس تا با یک برنامه مدون و هدفمند و البته هماهنگ اقدام به خودسازی و آمادگی فردی خود در وهله اول و ترویج و تبیین فرهنگ انتظار و بالابردن سطح آگاهی مخاطبان خود در وهله دوم نماییم و در این امر خطیر یاری کننده یکدیگر و در نهایت یاور امام زمان غریبمان باشیم.

این نوشتار تنها یک فراخوان عمومی برای شناسایی اعضای خواهان ایجاد این حلقه یا انجمن می باشد و در مورد هر گونه گردهمایی ، چگونگی ارتباط و نحوه تعامل و محتوای برنامه ها بعدا صحبت خواهیم کرد و بر اساس نظرات جمعی تصمیم گیری خواهیم نمود.

برخی از اصول کار به این شرح می باشد:

هیچ گونه منفعت شخصی یا گروهی در این امر موضوعیت ندارد.محدودیتی در ورود و خروج اعضا نمی باشد.اهداف کلی و نحوه فعالیت و ارتباط این حلقه در جلسه اول با توافق اعضا تدوین می گردد پس حتما در این مورد فکر کنید و نظر دهید.هرگونه فعالیت و روابط میان اعضا تنها در جهت خدمت به امام زمان و طبق رضایت ایشان خواهد بود.در صورت تمایل به همکاری نام و شماره تلفن و آدرس وبلاگ خود را در وبلاگ حلقه منتظران (soltanemobin.parsiblog.com) درج  نمایید.مطمئنا اطلاعات شما برای عموم منتشر نخواهد شد.

امیدوارم دوستان فعال در عرصه اینترنت و وبلاگ نویسی به اهمیت این موضوع پی ببرند و دست یاری ما را زمین نگذارند.

اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

الاحقر عبدالله عاصی