سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ بنده ای در پی دانش جویی نعلین به پا نکرد و کفش نپوشید و جامه برتن ننمود، جز آنکه خداوند گناهانش را در همان درگاه خانه اش آمرزید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :54
بازدید دیروز :106
کل بازدید :505427
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/2/14
10:47 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

سال قدیم رفت و سال جدید آمد. سال کهنه با تمام خوبی و بدیها ، خوشیها و ناخوشیها ، سختیها و راحتی ها و فرازها و فرودهایش رفت.اما سالی دیگر با طراوت و تازگی رسید و همه چیز را تازه کرد.

وقتی برای آمدن عید و سال جدید آماده می شویم همه چیزمان را نو می کنیم.وسایل کهنه و قدیمی را دور میریزیم.لباس نو می خریم.کثیفی ها را پاک می کنیم و خانه مان را که از وسایل کهنه و زشت و کثیف و بلا استفاده پر شده خالی می کنیم.به قول معروف خانه تکانی می کنیم و به زبان چینی فنکشویی می نماییم و به زبان انرژی درمانگرها با دور ریختن چیزهای قدیمی که از آنها استفاده نمی کنیم ذهنمان را برای ورود چیزهای جدید و مفید باز می کنیم یا به عبارت دیگر چاکراهای فکر را باز می کنیم تا اطلاعات بهتری وارد ذهن شوند.

به هرحال با فرارسیدن سال جدید بدیها زشتیها ناخوشیها و خاطرات بد را فراموش می کنیم و با یک ذهن زیبا و باز وارد سالی جدید می شویم تا بهترین ها را در سال نو بدست آوریم.

در کنار خانه تکانی و تمیز کردن محل زندگی و نوکردن همه چیز ، چه قدر خوب است که خانه دلمان را هم خانه تکانی کنیم.قلبمان را از بدیها و پلیدیها و زشتی ها و کثافتها پاک کنیم.خانه دل را همچون خانه تن از افکار منفی بزداییم و صفحه روح را از غبارگناهان و زنگار بدیهایی که در سال قبل در وجودمان نشسته است پاکیزه سازیم.همزمان با تمیزکردن خانه و نوکردن لباس و وسایل بیاییم قلب و روح خود را از همه بدیها و پلشتیها که در گوشه وجودمان رسوخ کرده پاکیزه کنیم و با قلبی سلیم و پاک سال جدید را شروع کنیم و تصمیم بگیریم همواره مراقب باشیم در طول سال هیچگاه خانه دلمان از گناهان غبارآلود و از افکار پلید و منفی کثیف نشود و قلبمان را تمیز و زیبا نگه داریم.

امید است که با تحویل سال ،‌ تحول عمیقی در فکر و زندگی ایجاد کنیم و زیباتر بیاندیشیم تا زندگی بهتری داشته باشیم.

سال نو بر همه دوستان، پرخیر و برکت باد