سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسر آدم ؟ چون دیدى پروردگارت پى در پى نعمت‏هاى خود به تو مى‏رساند و تو او را نافرمانى مى‏کنى از او بترس . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :47
کل بازدید :505708
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/2/19
12:28 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دو چیز روزی انسان را زیاد می کند و ثروت مادی را چند برابر می نماید :

1.قرض دادن ؛ که در آیات بسیاری از قرآن کریم به قرض حسن و مضاعف شدن آن اشاره شده است .

2.صدقه دادن ؛ که اگر انسان از مالی که از روی فضل و کرمش به او بخشیده صدقه بدهد و در راه خدا انفاق کند خداوند وعده چندین برابر شدن روزی را داده است .

رفقا همه ما این حدیث را شنیده ایم که اگر کسی ندای کمک خواهی انسانی را بشنود و به فریادش نرسد مسلمان نیست !

در آخرالزمان بلایای طبیعی زیاد می شود و هم اکنون فاجعه ای بزرگ تر از آنچه تصورش را بکنیم گریبان مردم مظلوم پاکستان را گرفته است نگوییم به ما چه؟ دولتش وظیفه دارد امدادرسانی کند.اگر مسلمانیم و پیرو پیامبر اسلام و شیعه مرتضی علی هستیم باید برای کمک دغدغه داشته باشیم.نه بخاطر اینکه مسلمانند به خاطر اینکه انسانند.

رفقا 20 میلیون آواره در تصور هیچ کس نمی گنجد.20 میلیون انسانی که همه زندگیشان زیر آب رفته همه هست و نیستشان نابود شده اگر قرار باشد فقط روزی 1000 تومان هزینه غذای آنها باشد می شود روزی 20 میلیارد تومان ؟!!! فقط هزینه خوراک! فاجعه ای که اتفاق افتاده بزرگتر از این آمارها است در آینده نزدیک به دلیل کمبود لوازم و تجهیزات بهداشتی و وسایل زندگی و غذای کافی شاهد بیماری های عجیب و غریب و کشته شدن تعداد زیادی از انسانها خواهیم بود.

بعلاوه زلزله دامغان و سیل چابهار را هم فراموش نکنیم .

به برکت این شبهای عزیز که صدقه دادن یکی از اعمال وارده و سفارش شده است بیایید در حد توان و اگر امکانش هست بیش از معمول به این مردم بی پناه کمک کنیم.پولی که از جیب من و شما خارج می شود خداوند چند برابر می کند و باز می گرداند خداوند به پول من و شما نیازی ندارد ولی دوست دارد این کار از دست و من و شما باشد و یادمان باشد که صدقه اول به دست امام زمان ارواحنا فداه می رسد و فرشتگان بر این دست بوسه می زنند.

نگوییم از کجا معلوم که کمیته امداد و هلال احمر این پول ها را به دست نیازمند می رسانند.درست است که رانت و بیت المال خواری زیاد دیده ایم اما مامور به وظیفه ایم.خداوند از مالی که انفاق می کنیم خودش محافظت می کند تا به دست اهلش برسد.

التماس دعا


89/6/9::: 11:20 ص
نظر()