سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که دانشش بر هوایش چیره شود، آن دانش سودمند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :27
کل بازدید :505271
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/2/13
1:30 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

و اذا سألک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوه الداع اذا دعان فلیستجیبوا لی ولیؤمنوا بی لعلهم یرشدون (بقره/186)

و هنگامی که بندگانم از تو در مورد من سوال می کنند پس یقینا من نزدیکم دعای هر که مرا بخواند جواب می دهم تا مرا استجابت کنند و به من ایمان بیاورند باشد که هدایت گردند.

و قل رب اعوذ بک من همزات الشیاطین (مومنون/97)

و بگو ای پروردگار من پناه می برم به تو از فریب و وسوسه همه شیاطین

فبما رحمه من الله لنت لهم و لو کنت فظا غلیظ القلب لانفضوا من حولک فاعف عنهم واستغفر لهم و شاورهم فی الامر فاذا عزمت فتوکل علی الله ان الله یحب المتوکلین (آل عمران/159)

مرحمت خداوند تو را خوشخو و مهربان گردانید و اگر تندخو بودی مردم از گرد تو متفرق می شدند پس آنها را ببخش و برایشان استغفار کن و در امور با آنها مشورت کن هرگاه تصمیم بر کاری گرفتی پس بر خدا توکل کن همانا خداوند توکل کنندگان را دوست دارد.

کلا ان الانسان لیطغی ان رآه استغنی (علق/9و10)

یقینا انسان سرکش می شود آنگاه که احساس بی نیازی می کند.

الم یعلم بان الله یری (علق/14)

آیا نمی داند که خدا او را می بیند؟

وقال ربکم ادعونی استجب لکم إن الذین یستکبرون عن عبادتی سیدخلون جهنم داخرین (غافر/60)

و پروردگارتان گفت مرا بخوانید اجابت می کنم شما را.همانا کسانی که نسبت به بندگی من تکبر می ورزند با صورت وارد جهنم خواهند شد.

قل هل ننبئکم بالاخسرین اعمالا الذین ضل سعیهم فی الحیوه الدنیا و هم یحسبون انهم یحسنون صنعا اولئک الذین کفروا بآیات ربهم و لقائه فحبطت اعمالهم فلا نقیم لهم یوم القیامه وزنا (کهف/103تا105)

بگو آیا شما را به زیانکارترین مردم آگاه گردانم؟آنهایی که تلاششان را در زندگی دنیا قراردادند و پنداشتند که احسان و نیکی می کنند آنها کسانی هستند که به آیات و ملاقات پروردگارشان کافر بودند پس اعاملشان تباه شد و روز قیامت برای آنها هیچ ارزشی قایل نمی شویم.

لمن الملک الیوم لله الواحد القهار (غافر/16)

امروز ملک و فرمانروایی از آن کیست ؟ برای خداوند غالب و چیره بر همه چیز است.

ان المتقین فی جنات و نهر فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر (قمر/54و55)

همانا پرهیزگاران در بهشتها و کنار رود در منزلگاه صدق و حقیقت نزد فرمانروای باعزت متنعمند.

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد (غافر/44)

و کارم را به خدا سپردم که همانا خداوند نسبت به بندگان آگاه است.

و قل الحمد لله الذی لم یتخذ ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا (اسراء/111)

و بگو سپاس مخصوص خدایی است که فرزندی اختیار نکرده و شریکی در فرمانروایی ندارد و نه از روی نقصان به دوست و یاوری نیاز دارد و او را به طور شایسته بزرگ بشمار.

الحمد لله الذی هدانا لهذا و ماکنا لنهتدی لولا ان هدانا الله لقد جاءت رسل ربنا بالحق و نودوا ان تلکم الجنه اورثتمونا بما کنتم تعملون (اعراف/43)

ستایش خداوندی را سزاست که ما به این امر هدایت کرد و اگر خداوند ما را هدایت نمی کرد ما هدایت نمی شدیم فرستادگان پروردگارمان حق را آوردند و ندا داده شدیم که بهشت را به میراث می برید به واسطه آنچه انجام می دادید.

دعویهم فیها سبحانک اللهم و تحیتهم فیها سلام و آخر دعواهم أن الحمد لله رب العالمین (یونس/10)

دعای ایشان در بهشت تسبیح و تنزیه خداوند از هرگونه نقص و کاستی و ثنای آنها سلام است و آخرین سخنشان اینست که

الحمد لله رب العالمین


88/12/22::: 12:7 ع
نظر()