سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] مرگ نزدیک است و همصحبتى دنیا اندک . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :63
کل بازدید :505018
تعداد کل یاداشته ها : 179
103/2/8
2:8 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالله عاصی[94]
عبدالله هستم بنده خدا و از کثرت گناهان مشهور به عاصی

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دوست عزیز اول نیت کن و برای سلامتی امام زمان علیه السلام یک صلوات با توجه ختم کن و بعد این مطلب رو بخون

پیرمردی بود که به پیشه کفاشی مشغول بود. از آن افراد با اخلاص و ساده زیست که زندگی عادی و خیلی ساده داشت و فقط از راه دوختن و تعمیر کفشهای مردم زندگی خود را می گذراند.

این پیرمرد کفاش از جمله کسانی بود که ولی الله الاعظم قطب عالم امکان به دیدارش می رفت و با او همکلام می شد. در زندگی بیشتر کسانی که امام زمان به دیدنشان رفته اند که توجه کردم و دیدم دو نکته مهم و مشترک داشتند که موجب شده امام عصر به دیدارشان بروند. یکی کسب روزی حلال و دوم اخلاص در عمل

روزی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه طبق عادت معمول به دیدار این پیرمرد می روند و بر در دکان او می نشینند. بعد از سلام و احوالپرسی به پیرمرد می گویند: میشه کفش من را هم وصله بزنی و تعمیر کنی؟

پیرمرد می گوید: آقا قربانت گردم بروی چشم اما کار مردم دستم است و باید آنها را تحویل بدهم. اجازه بفرمایید بعد از آنها کفش شما را هم تعمیر می کنم.

آقا با لبخند دوباره اصرار می کنند که من عجله دارم و لطفا اول کفش مرا درست کن. و باز پیرمرد بااخلاص همان جواب قبل را می دهد. دوباره امام زمان عزیز دل زهرا درخواست خود را تکرار می کند این بار پیرمرد از جایش بلند می شود و جلو می آید دستانش را دور کمر امام زمان حلقه می کند و می گوید: آقاجان اگر یک بار دیگر اصرار کنید که کار مردم را زمین بگذارم، همینجا فریاد می زنم و به همه می گویم که آی مردم امام زمانی که منتظرش هستید و دنبالش می گردید الان اینجاست.

حضرت لبخندی می زنند و به پیرمرد می گویند لازم نیست. من می دانم که در کار مردم به ناحق عمل نمی کنی.

خوشا به سعادت آن پیرمرد

اگر ماهم روزی خود را حلال کنیم و حق مردم را رعایت کنیم حتما مولایمان به دیدارمان خواهد آمد. چرا که خود فرمود: شما امورات زندگی خود را درست کنید ما سراسیمه به دیدار شما خواهیم شتافت و برای دیدار شما از شما مشتاق تریم.

یاحق


93/3/28::: 12:0 ع
نظر()